Verkopen

Wij willen een groter huis en wij hebben ons droomhuis al gezien, en die staat al te koop. Dus nu moeten we snel gaan verkopen en dat veroorzaakt vlekken in mijn nek. Dit huis waar we met zijn zessen wonen is vaak een puinhoop, omdat we er met z’n zessen wonen, omdat ik een rommelkont ben, omdat R veel werkt en omdat ik MS heb.

Maar ja, willen we het verkopen zullen we iets moeten doen, het grote ruimen is begonnen, tripjes naar stort en kringloopwinkel wisselen elkaar af. Ik durf iig iedereen nu mijn huis te laten zien. Nu nog de schuur een likje verf, dakranden schoonmaken, deur met gat vervangen. Dan een garage ergens huren om de helft van onze meubels onder te brengen. Dat mensen binnenkomen en denken: wauw wat een ruimte.

De makelaar is al geweest, dus binnenkort kan je ons vinden op Funda en dan hopen dat we verkopen voordat het andere huis is verkocht. Dat huis met voor iedereen een ruime slaapkamer. Een mogelijkheid voor een slaapkamer beneden mocht het straks nodig zijn. Goed onderhouden en met een heerlijke tuin.

Dus mocht je nog iemand weten die een eengezinswoning in Baarn  zoekt….

te koop

 

Geef een reactie

