Schrijven


Ik hou van schrijven, ik hou van mijn woorden aan het papier toevertrouwen. Rare woord keuze eigenlijk, mijn schrijven is typen en het papier is vaker een iPad of iPhone, maar toch…

Ik denk vaak in blogs, als er iets gebeurt, bedenk ik al hoe ik dat op kan schrijven, welke vorm ik dat kan geven. Ik lees ook graag andere blogs en haal daar weer ideeën uit.

Mijn eigen oude blogs lezen vind ik ook heerlijk, het is als bladeren in een oud dagboek. Pijnlijk kan het soms ook zijn, lezen over plannen waarvan ik nu weet dat ze niet gelukt zijn of de euforie lezen over bv. geslaagde afvalpogingen waarvan ik nu weet: weer niet helemaal gelukt. 

Maar ook het geluk lezen, mijn gezin in mijn blog te zien groeien, mijn doorzettingsvermogen terug zien in woorden en ook mijn humor. Ik vind het fijn om gelezen te worden, leuk om mijn statistieken te checken na het posten van een blog. 

Voorlopig schrijf ik door, leest u mee en reacties? Graag!

Ik schrijf dus ik besta

Geef een reactie

