Mooie dag


Ken je die dagen die heel gewoon beginnen? Maar die zich dan ontwikkelen tot mooie dagen? Vandaag was zo’n dag.

De dag begon vroeg: 05:45 met mijn lieve kleine Kaat die de vogeltjes hoorde. Daarna gewoon ontbijt, kinderen aankleden, u kent het wel.

Maar na een kop chai bij Marcia, een wandeling door het dorp. Genieten van de zon werd de dag mooier.

Om 13:30 fietste ik met Kaat naar school waar ik Toon ophaalde die stoer naast mij fietste. (Iets wat ook steeds beter gaat, hij fietst door, let op het verkeer. Ik ben oprecht trots op hem. Hij wordt groot. Maar dat terzijde)

Ik besloot op weg naar huis helemaal niet naar huis te gaan maar naar de speeltuin. Ik stuurde een app naar mijn lieve vriendin Petra of ze ook kwam met Tom en Siem. En we hebben daar heerlijk gezeten in de zon met spelende kinderen. Mijn kinderen waren beide zwart en moe, een goed teken.

Bij thuiskomst stond het eten zo op tafel, iedereen vond het lekker en om 19:30 had ik de kleintjes in bed.

Ik heb de meiden toen een kus gegeven en ben naar Mi Casa gefietst, waar Pieter de Graaf optrad. Daar was mijn zus, Barbara al en ik sloot aan. We zaten naast een onwijs leuk stel uit Amerika en  ik heb een heerlijke avond gehad.

Eenmaal weer thuis overzie ik mijn dag en concludeer dat het een mooie dag is geweest: kinderen, vrienden, zon en genoeg beweging. Ik kan blij naar bed.

Geef een reactie

