A Muse a Day

Elke dag kijken we even terug op vandaag een jaar geleden, het jaar 2015 dat Rem elke dag, 365 dagen lang een Muse fotografeerde. Ik was 7 juni aan de beurt en heb nog niets gezien, en net zoals die dag zelf, kijk ik ernaar uit en zie ik ertegen op. Mezelf naakt, maar gemaakt door Rem en in hem heb ik alle vertrouwen dat hij van mij kunst maakt. Elke dag krijgen we een klein voorproefje

Rem is nu elke dag bezig met het ontwikkelen van de rolletjes en selecties maken voor het boek en de tentoonstelling. Nog steeds is hij op zoek naar mensen die zijn project financieel willen steunen. Het boek kan je nu al in de voorverkoop kopen en beloofd prachtig te worden. Dit berichtje stond op koningsdag op Facebook:

Zojuist lees ik een prachtig bericht in de mailbox: ons mooie kunstproject is geselecteerd door de aanjaaggroep CF in Zeeland voor individuele begeleiding van een crowdfunding campagne voor realisatie van het boek en de tentoonstelling en dat is helemaal tof!

De begeleiding wordt verzorgt door Douw&Koren crowdfunding consultancy en binnenkort starten de eerste sessies in Dok41
SUPER! Alles komt zo weer wat dichterbij

Life is all about inspiration

Kijk dat brengt alles weer wat dichter bij. En wat wordt er door een hoop mensen meegeleefd. Rondom het project heeft zich een groep mensen geschaard die het dragen en omhoog tillen. En die wordt veroorzaakt door een enorm getalenteerd, lief en gemotiveerd mens: Rem

Ik ben blij er deel van uit te maken van:

A Muse A Day

Geef een reactie

