Paul de Munnik en Thomas Acda

Het duo Acda en de Munnik bestaan niet meer, dat weten we nou wel en beide mannen zijn op een eigen pad verder gegaan. Als fan volg ik beide mannen graag. Thomas schreef een boek: Onderweg met Roadie. Ik kwam naar boekhandel Den Boer in Baarn om het boek te kopen en te laten tekenen door Thomas. Ik heb het boek laten tekenen voor mijn medefan en vriendin Jacqueline en haar heb ik hem gegeven. Ik heb er natuurlijk ook een voor mezelf gekocht en gelezen. Tsja, voor zingende en acterende Thomas heb ik een weekje ruzie over, maar voor schrijvende Thomas nog geen minuut. Ik vond een zin in het boek meesterlijk (wat weer meer over mij zegt), de rest niet memorabel…die ben ik alweer vergeten.

stuk boek Thomas Acda

Vrijdagavond was ik (met Jacqueline) bij Paul de Munnik in een theater in Den Haag en hoewel ik de cd ‘Nieuw’ echt heel mooi vind, en het soms kan raken, vond ik hem zo alleen op het podium. Paul zingt prachtig en is virtuoos op de piano, toch miste ik de kwinkslag van Thomas.

Paul begeleide zichzelf op piano en gitaar, maar op de CD spelen er meer muzikanten mee. Ik hoop dat deze zich weer bij hem voegen. Iets meer interactie op het podium.

Misschien zit ik nog teveel vast aan die twee mannen samen en Jacq en ik hebben al afgesproken weer naar Paul te gaan als hij klaar is met try-outen. Nog een boek kopen van Thomas? Dat zal ik geloof ik niet opnieuw doen, maar een volgende film of serie met hem zou ik zeker gaan volgen. Ik kijk gewoon graag naar hem…

Geef een reactie

