Weekeind weg

Ik vertrek morgen richting Den Haag. Om 14:00 pik ik Toon op van school en breng ik hem samen met Kaat naar mijn zus. Vervolgens fiets ik naar het station en ga ik naar Den Haag. Ik check in in mijn hotel en ontmoet daar mijn BFF. 

Dan gaan we samen eten en naar Paul de Munnik zijn eerste solo show, ik ben heel erg benieuwd. Daarna slaap ik helemaal alleen in een groot bed zonder On call te zijn, wat ik als moeder 24/7 ben. Heerlijk.

Maar de ochtend komt weer vroeg, want het weekeind gaat door en ik moet om 12:00 op Texel zijn voor een koorweekeind met mij roze en rode vriendinnen, jullie kennen ze wel.

Maar voordat zo’n weekeind van start kan gaan moet er nog van alles gebeuren, de was, vouwen, opruimen, tas inpakken, medicijnen in een pillendoosje doen, morgenochtend nog ff met oudste dochter naar de huisarts. Alles volledig door mezelf opgelegd, maar ja. 

Mijn plezier begint al in de trein in Baarn waar ik oordopjes in kan doen en mijn boek kan pakken, ik hoeft een ruime 2x 24 uur helemaal niets……

Geef een reactie

