Alles of niets

7de34dc5bf
Anderhalf jaar geleden was ik mijn dikke lijf zat en begon ik vol overgave aan een nieuw dieet. Van 106 ging ik in een klein jaar naar 77 kilo. Ik was zo trots en blij met dat slanke lijf, maar toen stopte ik met dat dieet. Ik ging weer ‘gewoon’ eten en bij mij is er niets tussen alles of niets.

In een half jaar wist ik er weer 10 kilo aan te eten, ja ja, het jojo effect. Waarom is er bij mij niets tussen dat alles en dat niets? Diegene die dat mij kan vertellen…

Zou therapie het oplossen, of hypnose? Acupunctuur? Vrede vinden met dat volle lijf? Voorlopig start ik weer met niets en sporten, iig proberen die tien er weer af te krijgen, en wie weet vind ik iemand met de antwoorden.

Geef een reactie

