We krabbelen weer langzaam op

het kan wel

2016 is alweer even begonnen, en langzaam maar zeer zeker krabbel ik weer op. Mijn benen doen weer wat ik wil. O.k. hardlopen zit er waarschijnlijk nooit meer in, maar lopen en fietsen gaat weer goed.

Maandag ga ik starten met een revalidatie traject, 1/2 uur fysio en een 1/2 uur ergo, dat herhalen we dan weer op woensdag. Een keer in de twee weken komt daar op woensdag de medisch maatschappelijk werker bij. Ik weet niet zo goed wat ik daarvan moet verwachten, maar we wachten het af. Daarover later meer.

Daarbij slik ik natuurlijk braaf elke dag mijn Gilenya, of het werkt? Ik weet het nog niet, de volgende MRI zal daar een antwoord op geven.

Wel weet ik ondertussen dat ik een hele fijne nieuwe neuroloog heb, ik heb hem nu drie keer gezien, waar hij elke keer hamert op zijn bereikbaarheid: laagdrempelig. En daar wordt ik blij van.

Ook vroeg ik hem de laatste keer naar het dieet van youtube dokter, waarop hij antwoordde dat het wetenschappelijk niet bewezen is, het ongelofelijk veel energie vraagt, en pijnlijk is voor je portemonnaie. Maar als ik slanker wilde worden dan ik al ben….ik hou van hem

 

Geef een reactie

