Multiple Sclerose

Even een opdate over mijn vermaledijde ziekte. Woensdag middag 4 augustus mag ik mijn melden bij het VU bij dokter van Oosten. Hij heeft dan al mijn informatie van dr. Oostenhoff gekregen en kan dan met mij aan de slag om te kijken hoe we de komende jaren verder zullen gaan. Ik ben heel nieuwsgierig omdat ik in mijn 15 jaar MS geschiedenis geen andere neuroloog heb gezien.

Oosten,_van_B.W.__11240

Mijn vader gaat mee, twee horen toch meer dan een dus een extra paar oren is meer dan welkom. Het is ook belangrijk dat ik ga want mijn lijf heeft duidelijk MS wat meer vrij spel gegeven, mijn linkerarm is wat gevoelloos en in mijn rechterarm heb ik krachtverlies. Allemaal niet vervelend in de ‘gewone’ dingen maar voor mijzelf reuze storend.

Ik hou jullie uiteraard op de hoogte.

Geef een reactie

