Goede voornemens

Foret du Morvan 2014.5

Soms lopen dingen niet zoals je zou verwachten, krijgen dingen meer tijd, en tweede, derde, vierde kansen (who’s keeping count?). Maar als ik een ding heb geleerd, dan is dat, dat ik moet leven met wat meer flair. Meer tijd voor alleen mezelf inplannen. Dingen doen die ik wil doen, omdat ik het kan, wil en die ruimte nodig heb.

Dus wat zet ik op het lijstje van volgend jaar:

-Dansles, ik ben dol op dansen, het is goed voor mijn lijf en goed voor mijn ziel

-Optredens, als Rose en Rouge optreed wil ik daarbij zijn. Ook al is de tijd onhandig en komt het niet uit.

-Oerol, al jaren ben ik nieuwsgierig naar Oerol en volgens jaar wil ik erbij zijn.

-Schrijven, ik schrijf nu al jaren hier, maar wil uitzoeken of ik daar meer mee kan.

-Terug naar de camping waar we vorig jaar hebben gestaan.

Zoals je ziet zijn de wensen niet groots en meeslepend, maar als ik dit allemaal kan waarmaken volgend jaar ben ik al een stap dichter bij de flair die wat meer in mijn leven hoort.

Geef een reactie

