TED talks

Ken je de TED talks? Sinds ik ze ken en de app op mijn iPad heb gezet ben ik enigszins verslaafd, wat een fijne manier om informatie en verschillende meningen tot je te nemen.

Menig twintig minuutjes bij het vouwen van de was, het koken van een maaltijd of zittend op de bank gaat kijkend naar een mooi verhaal van een man of vrouw.

In het verlengde van mijn blog over vreemdgaan wil ik deze graag delen… En kijk eens rond op de site van http://www.Ted.com

Esther Perel: Rethinking infidelity … a talk for anyone who has ever loved

Geef een reactie

