Drie kilo

Drie kilo aankomen in vijf weken, ik kan dat. Vijf dagen prednisolon, ruim drie weken last van mijn MS, niet kunnen hardlopen en chagrijn uit mijn poriën, en dan is de oplossing: eten. Dat heb ik dus nog niet afgeleerd.

Vandaag stond ik bij Femke (mijn Cambridge consulente) op de  weegschaal en velde zij het oordeel wat ik natuurlijk op mijn eigen weegschaal al had gezien en aan mijn ‘nieuwe’ broeken had gevoeld. Toen ik haar bovenstaande vertelde, zei ze: “er is dus een goede reden dat je aan bent gekomen en wat er nog zo kort aan zit, gaat er ook zo weer af.”

Dus werk aan de winkel, ik drink me weer een versuffing, nu wel met een hele leuke beker waardoor ik zogenaamd infused water krijg.

abe426cf7e520c11c52280f4d65b4049

Volgend weekeind ga ik weer een ronde lopen, ik zal rustig aan starten en kijken of het lukt, vanavond heb ik touwtje gesprongen en hoewel ik het niet lang volhou gaat dat aardig. (Ik heb me laten vertellen dat dat zelfs beter is dan hardlopen)

Anyways, ik zit weer op de goed weg en dit keer zal ik het stoppen met lijnen volgens het boekje doen en niet zoals het me zelf goed dunkt. Luisteren is nooit mijn sterkste kant geweest. Maar Femke, ik heb je gehoord, als ik stop onder jou toeziend oog zal ik ‘nooit’ meer dik worden en dat is het streven. Ben te blij met mijn ‘nieuwe” looks en het gevoel wat erbij hoort.

Geef een reactie

