Einde aan de meivakantie

Het was stil hier, maar het herstellen van mijn schub en de meivakantie gooide roet in mijn blog leven.

Maar het ‘gewone’ leven is weer begonnen, Mout, Bente en Toon gaan weer naar school en voor Kaatje is de peuterspeelzaal weer van start gegaan. Voor Mout zijn dit spannende weken, eindtoneel en echt de laatste weken Montinischool, zij is ook klaar met haar basisschool, het is tijd voor iets nieuws. Ze kijkt met gezonde spanning naar haar volgende avontuur op de middelbare school, het Griftland.

Ik vind het grappig om te merken hoe je met je kinderen meegroeit, twee jaar geleden kon ik me niet voorstellen dat je ooit klaar kon zijn voor die volgende stap met je kind. Maar ook voor mij het prima, het is goed.

Voor mij is het nog lang niet het eind van de basisschool, ik heb er nog zeker 10 jaar te gaan, gelukkig gaan mijn kinderen naar de leukste school van Baarn en hou ik het daar nog wel even uit.

montinilogo

Geef een reactie

