Een nieuwe Thema

Een nieuwe thema voor mijn blog met als eerste foto een foto genomen in New York. Vandaag zag ik foto’s genomen op de top van the One World Trade Centre ofwel the Freedom tower. Wat gaaf, ik zal ze hier ook posten, want het is adembenemend.

1WT II 1WTC

Er is voor mij altijd een reden om naar New York te gaan, maar dit is wel weer een hele mooie. Ik volg een Facebook pagina die enkel en alleen over New York gaat, heerlijk vind ik het om elke dag een beetje van NY te zien en te lezen. Het is een stad waar ik zou kunnen wonen, waar ik weken door zou kunnen brengen. Met mijn lieve oom en tante, neven en nichten onder handbereik. Voorlopig is het nog even dromen en kijken, maar ik heb zo mijn wensen en zolang ik daarvoor af en toe geld opzij kan zetten kunnen dromen werkelijkheid worden.

Geef een reactie

