Aan tafel

Dieuke Wynia

Aan tafel: achter de schermen bij DWDD, ik heb hem net terug gekeken en ik was gefascineerd door Dieuwke Wynia. Wat een sterke, slimme en mooie vrouw is dit.

Ik vond haar in het programma ontzettend sterk, maar ook betrokken overkomen. Ik kan me voorstellen dat Matthijs van Nieuwkerk met haar wil werken en blijven werken.

Dieuwke heeft Architectuurgeschiedenis gestudeerd in Amsterdam, daarna is ze snel bij de televisie terecht gekomen en toen heeft Matthijs het goed gezien dat zij de kar kon en wilde trekken. Nadat ze geflirt heeft met BNN, waar ze televisiedirectrice zou worden, is ze toch definitief terug gekomen bij DWDD. Tot grote vreugde van Matthijs, hij was weggegaan als zij was vertrokken.

Dus nu staan ze samen op het schip en dat is duidelijk te zien in de documentaire en ik vond het bijzonder om te zien hoe goed te op elkaar zijn ingespeeld, hoe ze samen de koers bepalen en elkaar dat zo gunnen.

Mooie vrouw, dat ook. Natuurlijk doet dat vast niet ter zake, maar wat kleedt ze zich goed en ziet ze er prachtig uit.

Al met al was ik onder de indruk van haar, en hulde ook aan Heleen Minderaa die deze mensen en hun team zo mooi in beeld hebben gebracht.

http://www.npo.nl/aan-tafel-achter-de-schermen-van-de-wereld-draait-door/05-05-2015/VARA_101374508

Geef een reactie

