Ziekenhuis

Daar lag ik weer, vrijdag om 11:00 in het Meander Medisch Centrum mocht ik mij melden, een uur later zat het infuus erin en liep de eerste zak medicatie in.

image1 image2 image3

De nacht daarna wist ik weer waarom ik altijd zo’n hekel heb aan deze medicatie, ik wordt er hyper van. Dus dan ben ik moe, maar kan ik niet slapen omdat ik lig te stuiteren in mijn bed incl. hartkloppingen. Afgelopen nacht heb ik dus nauwelijks geslapen en vanmorgen werd ik wakker  met een warm hoofd incl de ‘gezonde’ rode kleur. Het enige positieve aan deze bijwerkingen is dat ik dus weet dat de medicatie zijn werk doet. Nu heb ik nog twee dagen vrij en dan mag ik mij dinsdag weer melden. Dan gaan we vier dagen door, eind van de week doet mijn been het weer, maar moet ik weer een weekje afkicken van de medicatie, incl spierpijn, rugpijn en slapeloze nachten.

Zo ga ik dus mijn 38 levensjaar in, met een lijf dat het weer doet en een goed hoop op weer twee klachtenvrije jaren…

Geef een reactie

