Vitamine D

Ik ben niet zo van het slikken van medicatie en vitamine, maar op aanraden van mijn haptonoom heb ik mijn bloed laten onderzoeken. Ik heb een vitamine D tekort, en komt dat nou precies overeen met de klachten die ik heb: MOE…

“Ja, maar je vermoeidheid komt toch door je MS?” Hoor ik u denken. En dat is nou net het ‘grappige’, MS en een tekort aan vitamine D is gelinkt, je zou je als MS patient beter moeten gaan voelen als je vitamine D gaat slikken. Dus heb ik net voor het eerst van mijn leven vitamine voor mezelf online besteld.

http://www.msweb.nl/complementair/voeding-vitaminen/942

Ik hoop dat dit me brengt wat ik ervan hoop, dat ik wat meer energie krijg en dat mijn aankomende gevoels-stoornis in mijn rechterbeen afneemt. Hardlopen (morgen ga ik de Yakult Ladiesrun lopen in Hilversum) gaat nog, maar na 30 min gaat het toch echt lastiger. Vanmorgen in 40 min 5K gelopen, dus ik kom er wel. Maar erger moet het niet worden.

Duimt u mee?

One comment

  1. Francien · april 17, 2015

    Succes met lopen!
    Op dagen dat ik werk, ben ik weinig buiten, slik ik vitamine D.
    Ik voel me er echt beter bij!
    Lieve groet,
    Francien

Geef een reactie

