Mijn liefste koorvriendinnen

rose en rouge

Morgen hebben we het koorfeest van Rose & Rouge, elk jaar gaan we met z’n allen iets doen, zo dus ook morgen en ik kijk er naar uit. Het is een bont gezelschap vrouwen, waarvan ik verreweg de jongste ben. Maar er is geen plek waar ik me zo op mijn gemak voel als bij deze dames. Ik heb in 2006 ook een blog geschreven over deze dames, in 2014 deed ik het weer.

Dus ik zal jullie dus niet vermoeien met wederom een lofzang over mijn koor en dames, mijn liefste koorvriendinnen. Wel zal ik jullie vertellen waarom ik uitkijk naar morgen en overmorgen. Nu ik thuis de boel alleen draaiende houd, ben ik meer dan daarvoor toe een tijd voor mezelf. Ik ben nu moe en klaar met puberende pubers, kleuters en peuters, ik heb behoefte aan veel slaap en even geen mamma zijn. Morgenochtend ga ik eerst naar de kapper, daarna ontmoet ik mijn vriendinnen om laat in de avond bij Judith thuis in bed te kruipen en daar lekker lang uit te slapen. Een deel ontmoet elkaar daar voor de brunch opnieuw.

Natuurlijk met ik met heel veel liefde mamma, maar ik ben ook met heel veel liefde koorlid.

Geef een reactie

