Acda en de Munnik – de laatste keer

En dan is het bijna zover, ik stap zo in de auto naar Amsterdam, waar ik Jacqueline ontmoet. We eten samen en spoeden ons dan naar Carrė voor de allerlaatste keer Acda en de Munnik. Voor iedereen in de zaal en voor die mannen op het toneel een memorabele avond.

Acda en de Munnik 18-2-2015

We hebben ze al gezien in Amersfoort, maar ik gok op een ander publiek. Ik kijk er naar uit, maar het is een raar dubbel gevoel. Ken je dat? Dat je een nieuw boek hebt, waar je lang naar uit hebt gekeken, er dan snel in begint te lezen maar hoe verder je komt, hoe langer je erover wilt doen. De gemengde gevoelens als je boek uit is, blij dat je nu weet hoe het afloopt, de teleurstelling dat het nu al uit is.

Vanavond start ik vol overgave aan dit concert, maar ik kijk op tegen de teleurstelling als het straks uit is…over, uit en sluiten maar

Geef een reactie

