Kleding kopen

Ik heb altijd een hartgrondige hekel gehad aan winkelen, omdat ik geen geduld heb, omdat ik vaak te dik was om echt leuke kleding te kopen en omdat ik vaak niet kon vinden wat ik graag wilde.

Nou dat geduld heb ik nog steeds niet, ik ben niet in staat om 10 winkels af te gaan, te passen, verder te gaan en uiteindelijk te slagen. Een winkel graag.

Te dik ben ik niet meer en dat opent een zee van mogelijkheden, jurkjes!! Ik ben dol op jurkje en rokje maar vond dat nooit passen bij mijn te dikke lijf. Nu kan ik het hebben en accentueert het mijn lijf, zoals ik het graag zie.

En nu is er een winkel bij ons in het dorp met twee van de meest fantastische dames die je je maar kan voorstellen: Enzovoort, gestart en gerund door Bernadette en Mirjam. Het is een winkel met vintage kleding en kleding die de dames zelf maken.

enzovoort

Gisteren ben ik er weer ontzettend geweldig geslaagd, het is dat mijn geld te kort schiet bij wat ik allemaal zou willen kopen, maar ik kan iedereen aanraden hier af en toe te neuzen, ik weet zeker dat je slaagt en een heerlijk middag hebt.

Deze laarzen heb ik daar bv op de kop getikt, en ik trek ze nooit meer uit:

laarzen Enzovoortlaarzen liggend

Daarna moet je dan natuurlijk wel door naar Mi Casa, Su Casa, voor de lekkerste koffie, de heerlijkste koeken, cake en taart en de liefste, mooiste, grappigste koffiedame van Nederland en omstreken.

Geef een reactie

