Going to my home away from home

Zoals velen van jullie weten ligt mijn hart in NY, of ligt mij hart in NY en bij de familie Spelbrink. Als ik andere keuzes had gemaakt, mijn leven er anders had uitgezien, had ik er gewoond of niet ver daar vandaan. Maar ik woon in Baarn, verre van een metropool dus moeten we het anders oplossen en voor mij is dat om te proberen regelmatig naar die stad toe te gaan.

Volgende maand is het zover, ik ga met mijn kleine Kaat naar Edgewater, een plaatsje aan de andere kant van de Hudson waar mijn geliefde familie woont. Vorige keer dat ik ging was Toon 7 maanden en paste nog in zo’n leuk babymandje in het vliegtuig. Kaat zal daar helaas niet inpassen dus de vlucht baart me wel wat zorgen. Ruim 7 uur in het vliegtuig met een levendig en vrolijk meisje wat een enorm paar longen heeft. Ik zal van tevoren presentjes maken voor de passagiers om mij heen om alvast mijn good will te laten zien.

Maar meer nog heb ik er heel veel zin in, fijne mensen om me heen, die mooie stad die ik in mag, maar ook vooral weer uit om me in de rust en schoonheid van het huis van mijn familie te wentelen.

Geef een reactie

