Dragen

Ik draag mijn kinderen, dicht bij het hart en op vellige hoogte. Toon heb ik veel gedragen en draag ik nog wel eens, Kaat ziet eigenlijk alleen de wandelwagen als ze bij oma is.

En dat dragen doe ik op mijn rug, in een lange doek, in een voorgevormde drager of in een mai tai. En dat is knap verslavend. Waar ik altijd dacht dat je aan twee doeken wel genoeg hebt, heb ik nu vijf doeken, een mei tai en een voorgevormde drager. En ik ben nu aan het dubben of ik nog een drager wil voor Toon.

Niet dat Toon nog veel wordt gedragen, maar als we echt een dag weggaan of op vakantie. En natuurlijk is het eigenlijk onzin. Hij kan dan ook op de nek van Ronald, of misschien zelfs nog wel in de voorgevormde drager die ik nu heb. Het is eigenlijk voor de heb, en de heb is best wel duur. 

Maar hij is wel heel erg mooi en hij schijnt ook heerlijk te dragen, maar nee, onzin, ik zet het van me af. (echt, echt, echt)

 

Image

Geef een reactie

