Antroposofie en het kind

De week blog ik op http://www.antroposofiekind.nl, elke dag vertel ik over wie ik ben en hoe ik dat ben geworden, hoe mijn gezin in elkaar zit en hoe wij het allemaal doen thuis. Heerlijk om te schrijven en om gelezen te worden.

Ik heb het gemist en pak het dus weer op. Zeker nu de kleintjes alweer wat groter zijn (3, en bijna 1) heb ik weer wat meer tijd voor mezelf en voor deze uit de hand gelopen hobby, want bloggen doe ik al zo lang. De frequentie verschilt nogal en ik ben de blog een tijd kwijt geweest, maar in deze blog ligt ook een stukje van mij en ik kan er nog veel meer stukjes van mezelf in stoppen.

De antroposofie brengt me veel, maar dit cadeautje, dat het me weer zou wijzen op een van mijn passies, die had ik niet aan zien komen…bedankt.

Geef een reactie

