Familie

Ik heb een all-time favoriete tante en dat is Dorien uit Amerika. Ik heb toen ik 17 was een jaar bij haar in huis gewoond en ben daar naar school gegaan.

Deze week is ze in Nederland met twee van haar vier kleinkinderen, Maceo en Addison. Gisteren was ze hier en we zijn met z’n allen naar Spakenburg gegaan. Hilarisch, ik had een afspraak gemaakt om de kinderen in klederdracht te hullen. Er stond een prachtige dame in vol ornaat op ons te wachten. Daar leerde we dat jongens tot vier jaar traditioneel ook een jurk droegen, en Toon wilde ‘ook mooi zijn’ dus maakte geen bezwaar.

AfbeeldingDaarna zijn we bij mijn oudste zus gaan eten, waar ook mijn moeder aanschoof en mijn andere zus. Mijn tante is een bijzondere vrouw, mijn dochter heet niet voor niets Kaat Barbara Dorien

We hebben nogal wat dingen waarvoor gespaard moet worden, maar een tripje New York komt zeker weer hoog op het lijstje!

Geef een reactie

