Poging 435

Afgelopen vrijdag was mijn date met mijn oude grote liefde uit Rome. Ik vertrok met de trein naar de grote stad (plattelandsmeisje op stap) en op het perron herkende we elkaar. We zijn gaan eten in een erg slecht italiaans restaurant en binnen no-time kwam het fotoboek van Rome op tafel. Wat leuk om de chaos van die dagen te zien, om Rome te zien door die ogen van 11 jaar geleden. Ook zal ik foto’s van mijzelf, erg veel slanker, brandweerwagenrood haar en  behoorlijke sexy. Grappig, het lijkt een mensenleven geleden.

 

De klik was er nog steeds tussen ons, we begrepen allebei waarom we het zo leuk hadden gehad in Rome. Hij is nog steeds de Februaristaker van toen, 11 jaar ouder, samenwonend en nu vader. Het was een goede avond, hij bracht me naar het station en daar namen we afscheid, allebei weer over naar 2012 en ons eigen leventje.

 

Eenmaal thuis overdacht ik de avond en bleef vooral steken op de foto’s die ik van mezelf had gezien. Ik was bijna vergeten dat onder al die extra kilo’s een hele mooie vrouw schuilgaat. Die moet maar weer eens tevoorschijn komen, dus poging 435 is van start gegaan, de Weight Watchers online gaan me helpen en de eerste dagen zijn goed verlopen. Dan blijkt maar weer dat als het knopje echt om gaat het eigen helemaal niet zo moeilijk is.

 

Eerste maar eens de eerste 5% eraf, en daar naar 10% en dan enz. enz. totdat ik weer lekker in mijn vel zit en ik weer een tikkeltje lijk op dat meisje in Rome, dan natuurlijk 12 jaar ouder en drie kinderen rijker.

Geef een reactie

