Onrust

Ik heb onrust in mijn lijf, ik wil anders, meer, verder, groter, spannender,indrukwekkender en meeslepender. In bed kan ik er over fantaseren, en als ik dan kom op het praktische punt: hoe maak ik dat waar? stokt het.
Ik kan niet een grote meeslepende carriere beginnen, ik heb MS, dat werkt wat dat betreft redelijk verlammend. Ik ben een man getrouwt met een fantastische carierre maar niet een die internationaal zou kunnen gaan. Geen mooie baan in New York, een spetterende functie in Londen, geen zonovergoten job in Californië.
Dan verhuizen naar een uithoek van Nederland waar we voor hetzelfde bedrag waar we hier een rijtjeshuis hebben daar een boerderij kunnen kopen. Nee, helaas, mijn man zit vast aan Hilversum, het omroepwereldje is niet zo groot.
Een vierde kindje lijkt me heerlijk, een even aantal, een maatje voor Toon, maar ook dat loopt stuk op geld, ruimte en de inzet van manlief.
En zo blijft die onrust, die onrust waar ik niets mee kan, die niet wordt beantwoord en die ik niet kan kanaliseren op iets….AAAARRRGGGHHHH

Geef een reactie

