Hoofd leegmaken

Al jaren en jaren gebruik ik deze log om mijn hoofd leeg te maken, om mijn gedachten op een rijtje te krijgen en om mijn woorden een plek te geven.

Een tijd heb ik het niet gedaan, simpelweg omdat mijn blog weg was, als vermist opgegeven, door mij als verloren beschouwd. Ik dacht dat ik wel genoeg zou hebben aan Facebook en Twitter. Maar toch op verloren momenten merkte ik dat ik het gekonkel met zinnen miste, het mooi formuleren waar je bij Twitter simpelweg niet genoeg tekens voor hebt. Gelukkig, mijn log kwam boven water, ik mag weer.

En dan is een onderwerp in mijn hoofd wat ik niet aan het ‘papier’ kan en wil toevertrouwen, waar ik over wil praten, een ander zijn menig over wil vragen, maar dat kan (nog) niet op deze blog. Deze bewaar ik nog even voor het gewillige oor van een vriendin…

To be continued

Geef een reactie

