mseefje

Alles is er nog, alle teksten van de afgelopen jaren, alle foto’s en afbeeldingen die ik ooit heb toegevoegd. Maanden heeft het geduurd, mijn weblog wat in cyberspace verloren gegaan, ik had de moed al zo’n beetje opgegeven… Vandaag probeerde ik het zomaar, voor nostalgische redenen nog een keer, en daar was hij! Mijn eigen oude vertrouwde weblog terug.

Nu is de taak voor mij om me af en toe van twitter en facebook te verwijderen, teksten te maken die langer zijn dan twee, drie zinnen en kijken of ik de mensheid nog wat nuttigs te melden heb. Ik heb er zin in.

Ik zal laten zien dat mijn leven meer behelst dan 140 tekens

 

Geef een reactie

