Vulpen

Bij een voornemen voor het bijhouden van dagboeken, horen in eerste instantie dagboeken. Die heb ik,  twee zwarte kleine handzame moleskin boekjes met daarin vele lege bladzijdes. Om daarin nou te gaan schrijven met een doodgewone ballpen, een bic of een pen die je ergens hebt gepikt gekregen met allerlei verschillende logo’s er op spreekt me nou helemaal niet aan.

Dus er is een vulpen gekomen, een mooie nieuwe vulpen, waarmee ik vele prachtige volzinnen over mijn leven kan schrijven, de mooie en de minder mooie momenten, mijn zorgen en gelukjes. Met een pen die glimmende zwarte inkt op het papier achterlaat, die langzaam opdroogt om nooit meer te verdwijnen.

Vulpen_6

2 comments

  1. HUUB... master of the dots... · januari 8, 2010

    ja zo hoort het dus… met een echte vulpen…

  2. esther · januari 8, 2010

    punt 1. Ik ben ook dól op Moleskine. Retro chic is het
    punt 2. Ik ben ook dól op een vulpen. Ik heb er een van mijn ouders gekregen voor mijn 18e. Nog steeds onwijs veel plezier van
    punt 3. Ik heb ook een onwijze behoefte om weer te dagboeken. Morgen even naar de Moleskineboer. Briljant idee.

    Tot woensdag!
    x

Geef een reactie

