Betalen

Waarom denk ik toch altijd dat ik een overvol en druk weekeind kan hebben zonder daar de prijs voor te moeten betalen??

Overmoe en uitgeput zit ik achter de computer, een logje te maken maar achter in mijn hoofd ben ik aan het bedenken wanneer ik naar bed kan, welke taken mij nog wachten en hoe ik daaronder uit kan komen.

Nu vrees ik al mijn slaapje morgenmiddag te verliezen omdat ik om 14:00 een afspraak bij de fysio heb waar ik echt niet onder uit kan omdat ik onverklaarbare pijnen en beurse plekken heb op mijn rug (nee, hij slaat niet).

En Zumba morgenavond, wat zo ontzettend goed voor me is, hoe doe ik dat… soms bestaat mijn leven uit plannen om slaap heen i.p.v. andersom.

Was het het waard? Ja, mijn dochters hebben allebei genoten van hun weekeind, ik heb een leuk feest gehad zaterdag, onverwacht heel erg leuk en zondag zijn Ronald en ik foutloos (nou ja, bijna) over de dansvloer gegaan.

En nu moet ik betalen, maar ja, wat wil je met dit zieke lijf…

Geef een reactie

