Optreden

Sinds een kleine maand zit ik bij Rose & Rouge, een smartlappen koor van ongeveer 30 dames. Ik brengt de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden, maar ik heb me nog nooit ergens zo snel op mijn gemak gevoeld. 

Gisteren hadden we een optreden in Leusden, voor een damesvereniging. Het publiek was heel erg enthousiast, er werd gelachen wanneer er gelachen moest worden, gezucht waar er gezucht moest worden en er werd naar hartenlust meegezongen, geklapt en zelfs gedanst. Het was een goede avond.

Img_0037_5Hierboven een foto die is genomen tijdens het optreden. Mijn leven is een stuk leuker met deze dames erbij.

"Wij zijn dol op de merels

We motte geen kerels, we motte geen kerels

We beschermen de diertjes

De miertje, de piertjes

In de natuur

Wij gaan soms veertien dagen lang kamperen

Zonder Hi zonder Ha zonder heren

Wij willen geen limousine, Wij willen de mandoline

Van je pingele, pingele, pingele, pingele pong

Het klinkt van alle kant

Wanneer het zonnetje brandt

Wij zijn ‘de ronde(n)’ van Nederland"

One comment

  1. Daan · november 16, 2009

    Geweldig wat leuk!! Wat dacht je…ik pas meteen mijn log aan aan de kleur? Leuk, ik lees elke keer weer met veel plezier en bewondering wat je allemaal doet. Love ya! x

Geef een reactie

