Herfst

Dampend kom ik van de fiets af, te warm voor een jas, te koud voor zonder. Het is lekker en mooi buiten. De zon schijnt op de verkleurende blaadjes.

2 Oktober 7 jaar geleden werd onze oudste dochter, Mout, geboren in net zo’n mooie herfst. Het begin van ons gezinsleven. Net op de fiets met een kind achterop en een kind op de hangfiets voelde ik me weer gezegend met dat gezinsleven. Het kost me soms bakken met energie en ze zijn beiden erg goed in het bloed onder mijn nagels vandaan te halen…maar ze maken mij ook een completer mens.

Ze maken mijn leven oprecht heel veel leuker, dieper en gecompliceerder, en dat in de positieve zin van het woord.

3 comments

  1. Anoniem · oktober 14, 2009

    Prachtig geschreven Evelien en zo waar!!!!!!!

  2. Anneke · oktober 14, 2009

    Prachtig omschreven Evelien en zo waar!!!!!!!!

  3. Daan · oktober 29, 2009

    hihi Mout is je oudste dochter…toch? haha kusje maar het is zeer zeker waar wat je schrijft!

Geef een reactie

