Last night in twisted river

195_twisted 2005 was het dat ik het nieuwste boek van Harry Potter liet liggen voor het nieuwe boek van John Irving…’Until I find you’
Nu bijna vijf jaar later loop ik door de winkelstraat en zie ik vanuit mijn ooghoek een grote poster: NIEUW BOEK JOHN IRVING!! Ik stop, kijk en mijn hart maakt een sprongetje. Vijf jaar heb ik stilletjes gehoopt op een nieuw boek, ik geloof dat ik er een maand geleden ook naar heb gevraagd bij boekhandel Den Boer. Ze wisten toen nog niets.
Wat een prachtige titel ook: Last night in twisted river…er zit een belofte in.
Ik wacht nog even met het boek lezen…uitgesteld plezier. In de herfstvakantie gaat hij mee naar Oostenrijk waar ik weet dat ik zal genieten…

3 comments

  1. Anoniem · september 15, 2009

    da’s errug goed nieuws, een nieuwe John Irving! Ik ga ‘m asap lezen… Arme Mout en meiden….

    Thijs

  2. Jacq. · september 15, 2009

    Jeej!! Had geen idee dat er een nieuwe aan zat te komen!!
    Wat een goed nieuws. Goed vooruitzicht, ik ga mijn verlof starten met dit boek. Kan niet wachten…

  3. Monique · oktober 5, 2009

    Oh…wat leuk tjee en ik heb al zo’n stapel ongelezen boeken liggen. Hahahha, weet zeker dat Will deze ook koopt! Heb je trouwens Bidden wij voor Owen Meany gelezen???? Die vond ik ook geweldig en onze Owen dankt daar zijn naam aan.

Geef een reactie

