You've got mail

Youve_got_mailIk ben dol op mailen, ik ben dol op nieuwe mail ontvangen. Ik ben dol op mailtjes sturen, mooie zinnen en grappige teksten maken, to the point kort met scherpe grapjes of uitweidend lang met omtrekkende bewegingen.
Ik hou ook van flirten via de mail, moeilijke vragen stellen of zakelijke dingen regelen. Al die dingen waar normaal het schaamrood mij naar de wangen zou stijgen doe ik schaamteloos en zonder gene via de mail. Vreemde mensen benaderen en bellen? Mij niet gezien, ja in functie op school, maar op persoonlijke titel? Never. Mailen, eitje, geen probleem.
Ik check ook vaak en graag mijn mail, stuur misschien iets te vaak mail dan strikt noodzakelijk…en ik bewaar veel. Om terug te lezen…je zou het bijna uitprinten en opbergen met een roze strikje eromheen, maar dat is dan weer zo vorige eeuw…

Geef een reactie

