Picknickfestival

Vandaag hebben wij de hele dag doorgebracht in de Pekingtuin in Baarn. Voor de tweede keer werd daar het Picknickfestival gehouden dat wordt georganiseerd door de Stichting Mooie Momenten onder de bezielende leiding van Kajsa Blomberg en Lucienne Dunnewijk.
Het was een fantastisch mooie dag, met een geweldige ‘line-up’. De dag begon om 11:00 met Ageeth de Haan, ze was geweldig, alleen was de publiek nog niet in grote getalen aanwezig.
In het begin van de middag kwam Theater Terra, waarvan ik behoorlijk onder de indruk was, ik had ze nog nooit gezien. De bezoekers waren duidelijk op de hoogte van de kunsten van Theater Terra want het werd voller en voller.
Hakim was als altijd weer vrolijk, had de lachers op zijn hand en de kinderen in zijn broekzak.
En als uitsmijter was er de Bende van vier, en zij wisten hoe je een feestje moest bouwen…
Mijn kinderen hebben een geweldige dag gehad, hebben zich laten sminken, geoefend bij circus Kristal, broodjes gebakken bij Kabouter Hans en gekeken naar de voorstelling van Lejo. Ik heb een hele relaxte dag gehad op een stoel met mijn benen op een bankje en een colaatje in mijn hand.
Ik hoop dat we er volgend jaar weer bij zijn en net zo genieten als we vandaag hebben gedaan.

Geef een reactie

