Michael Jackson

De man zat aan elkaar met hechtingen, zijn neus heeft menig maal gedreigd bij hem weg te gaan, de kleur had zijn gelaat verlaten.
Is iemand oprecht verbaasd dat hij is overleden? Mijn man maakte mij wakker om half 2 met het nieuws. Hij heeft kaartjes voor een concert in Londen, een vliegticket en een hotel dat is geboekt en betaald.
50 concerten, waarvan het verdiende geld waarschijnlijk al is uitgegeven. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Het zou mij niet verbazen als ze gewoon doorgaan, maar dan in een ander jasje, een soort memorial.

En deze man heeft op wonderlijke wijze ook drie kinderen, twee kinderen met Debbie Rowe, Prince Michael Junior (1997) en Paris Michael Katherine (1998). In 2002 kreeg hij bij een onbekende moeder nog een derde kind, Prince Michael II. Deze kinderen zijn nu tijdelijk bij hun oma ondergebracht.
De kinderen hadden waarschijnlijk al een redelijk vreemd leven. Met als toppunt Michael die zijn pasgeboren baby uit het raam hing. Hoe moet dat nu verder, kinderen van de King of pop, wat voor leven staat hen te wachten?
Michaeljacksondanglingbabyson

Ik denk dat deze man geen jeugd heeft gehad, als kind door zijn vader het podium op geslagen, als man geen normaal leven heeft kunnen leiden, totaal verafgood door vele fans, zoveel geld om hele rare dingen mee te gaan doen. Ik hoop dat hij nu rust vind, ik ben alleen bang dat er nu na zijn dood een aantal beerputten zullen worden opengetrokken.

Geef een reactie

