gal spuwen

Waar ik dit medium regelmatig heb gebruikt om mijn gal te spuwen, ook over de mensen in mijn omgeving heb ik dat mezelf aardig onmogelijk gemaakt.

Mijn web-log is ondertussen aardig geland tussen mijn vrienden, familie en kennisen dat even een potje ongecencureerd zeiken niet meer aan de orde is. Dus zit ik soms met al deze opgekropte ergernissen en heb ik geen idee wat ik ermee aan moet. Een nieuwe log beginnen, die niemand kent maar ja, dan kan ik net zo goed tegen de muur schelden en dat is wat ik dan maar ga doen. De ergernissen blijven binnenkamers, de irritaties blijven voorbehouden voor slaapkamer- en badkamermuren…
En hier hou ik het lekker vrolijk, algemeen, tenzij ik in algemeenheid kan kankeren, dan zal ik het zeker niet laten…

Geef een reactie

