Eeuwig dromen

Ik wil graag een levensgenieter zijn, zitten en genieten van wat er is. Leven in het NU, stop to smell the roses. Maar eerlijk is eerlijk ik ben een eeuwige dromer, ik droom graag over andere carrières, nieuwe woonplaatsen, andere huizen en nieuwe uitdagingen.
Mijn dromen laten zich zelden stuiten door enige vorm van realiteitszin, en het is heerlijke om op die manier ongecompliceerd te dromen…
Maar ja, wat dan…wat komt er van die dromen terecht…eigenlijk bijzonder weinig. Uiteindelijk zullen er wel een aantal dromen uitkomen, maar tot die tijd zal nog even mijn boek van Eckhart Tolle te voorschijn halen: The power of NOW

Geef een reactie

