Verkiezingen

Wilders_3Nederland heeft op de PvdV gestemd en redelijk masaal. Waar ik altijd dacht dat het grootpraat was en dat de stemmer in het hokje iets anders zou doen, heb ik me pijnlijk vergist.

En ik vind het eng dat ik in een land woon waar een hele hoop mensen blijkbaar bang zijn voor, ja, waarvoor zijn ze eigenlijk zo bang? Ik ben niet trots op mijn vaderland.

Waar ik altijd al heb gedroomt van een paar jaar buitenland, lonkt het Amerika van Obama nu wel heel erg…

Geef een reactie

