Quantum Touch

Een paar maanden geleden kwam ik via mijn haptonoom Karin, in contact met het fenomeen Quantum Touch. Ik was al een tijd op zoek naar een leuke workshop waarin ik mezelf kon ontwikkelen.

Zij vroeg of Quantum Touch niets voor mij was, en vroeg of ze het even bij mij moest doen. Ik had enorme rugpijn en zij zorgde dat ik recht stond en dat de rugpijn voor een heel eind verminderd was.

Na thuiskomst heb ik me een beetje verdiept in de Quantum Touch, en dacht: "Ja, dat wil ik wel gaan doen", maar ja het kost nogal wat, dus voor mijn verjaardag vroeg ik aan mijn ouders en zussen geld. Vooral mijn vader vond dat niet zo’n goed idee, hij vond dat ik mijn geld toch wel beter kon besteden dan aan zo’n zweverige curcus. Maar ja, ik wilde erg graag dus hij heeft geld overgemaakt voor mijn goede doel en ik heb een plekje gereserveerd.

De workshop was gisteren en vandaag. En ik heb genoten, al was het maar omdat ik 12 uur iets heb gedaan wat niets met mijn man of mijn kinderen te maken had en alleen, helemaal alleen met mij. Ook heb ik veel geleerd, ik ga hier niet de hele werking van Quantum Touch uitleggen, daarvoor kan je makkelijk naar www.qtouch.nl.

De essentie is dat als iemand ergens pijn of een nare emotie ervaart ik met het plaatsen van mijn handen de ander help van de pijn af te komen, diegene doet het zelf, ik help alleen. En hoe vaag het ook klinkt, het werkt, ik heb het zien werken, ik heb ervaren dat het werkt. Dus heb je eens hoofdpijn, een pijnlijk been of een zeurende pijn in je rug, bel mij, misschien kan ik je helpen…

Geef een reactie

