New York met kinderen

Alice_in_wonderland_central_park__2Mijn vorige blog ging over de meivakantie, en dat er zoveel vrije dagen aan gaan komen. Tussen die vrije dagen, studiedagen, lange weekeinden, eindfeesten en schooltoneel gaan wij ook nog tien dagen naar New York met het hele gezin.

En dat is natuurlijk een behoorlijk experiment, ten eerste gaan we tien dagen bij mijn oom en tante logeren, mijn kinderen dienen zich daar natuurlijk wel te gedragen. En wij dienen ze natuurlijk wel in toom te houden.

Ten tweede gaan we natuurlijk de stad in, en dat betekent lopen, lopen, lopen…maar ik heb natuurlijk een geweldige planning gemaakt van leuke dingen die op niet al te grote afstand van elkaar liggen, de stad in delen verdeeld en de leukste dingen voor kinderen uitgezocht.

We gaan de stad in ieder geval van een geheel andere kant bekijken en ik heb er heel veel zin in…nog 24 dagen!!

 

Geef een reactie

