Te druk

Afgelopen weekeind had ik volgestopt met heel erg leuke dingen. Vrijdagavond logeerde mijn dochters bij mijn moeder en hebben we met het gezin bij mijn moeder gegeten, daarna heb ik met een vriendin de rest van de avond doorgebracht in een eetcafe tot we werden weggestuurd rond middernacht, zaterdag overdag ben ik met mijn jongste dochter naar Wageningen gereden om met mijn stiefzusje het feestweekeind voor mijn vader en stiefmoeder te organiseren, zaterdagavond was mijn nichtje hier en hebben we gezellig op de bank zitten beppen tot 11 uur.

Zondagochtend naar mijn schoonmoeder, na een uurtje slapen door naar een kinderfeestje en ’s avonds naar Stef Bos. En al deze activiteiten waren iets te veel. Het was allemaal heel erg leuk maar toen ik bij Stef Bos zat was het enige wat ik het allerliefste wilde: naar bed.

Ik heb van zijn show heel erg weinig meegekregen maar een liedje gaf mij kippenvel voordat ik bewust had geluisterd, blijkbaar raakte het mij op een andere niveau, en daar kan ik heel lang over nadenken, maar dat ga ik niet doen. Ik vind het gewoon heel erg mooi…

En de volgende keer dat ik naar Stef Bos ga, zal ik uitgeslapen en uitgerust zijn om optimaal de genieten van deze mooie en getanlenteerde man…

Geef een reactie

