12 miljoen

12_miljoen_3 Wat zou je doen met 12 miljoen? Dat hoorde ik vandaag op de radio. Hmmm, wat zou IK doen met 12 miljoen.

De boel verkopen en een leuk stukje land komen aan de Hudson in New Jersey, USA. Aan de andere kant van de Hudson kan je New York zien liggen. Ik ken de buurt, ik weet precies welk stukje ik wil hebben. Ik heb zelfs het nummer van diegene die ik dan zou moeten bellen.

Daar zou ik een mooi, prachtig en adembenemend huis laten bouwen. Ronald zou daar vanuit een eigen studio een leuk radiostation kunnen beginnen. Mijn kinderen zou naar een leuke amerikaanse school gaan, waar ze vanuit het schoolsysteem kunnen zingen, musiceren, toneelspelen en sporten.

En ik…ik zou me wel vermaken in The Big Apple. Het is een geweldige bruisende stad, in een deel van het land waar winters winters zijn (koud) zomers zomers (warm) en nergens is de herfst zo mooi als daar.

Maar ja, 12 miljoen…wanneer win je dat nou?

6 comments

  1. Mel · maart 2, 2009

    12 miljoen is wel erg veel, hoe maak je dat op? Ik zou denk ik gaan trouwen, een huis kopen en heel veel boeken. En zeker een groot bedrag aan een goed doel overmaken.

  2. Evelien · maart 2, 2009

    Ik denk dat er geen probleem mee heb om het uit te geven, en op hoeft het toch niet?

  3. Jacq. · maart 3, 2009

    Mag ik komen logeren?

  4. Evelien · maart 4, 2009

    Jij?? Altijd, met man en kinderen…;-)

  5. Ronald · maart 4, 2009

    En als we nou 25 Euro winnen bij de postcodeloterij … kunnen we dan ook niet gewoon gaan? 🙂

  6. Evelien · maart 4, 2009

    Lijkt mij een puik plan enne LA vind ik ook leuk!!

Geef een reactie

