Verlanglijstje

Mijn kinderen hebben er velen, verlanglijstjes. Elke dag moet er wel wat bij of iets eraf, iets toch net anders of moet er een hele nieuwe lijst gemaakt worden.

Ik heb ook altijd verlanglijstjes, maar dan heet dat veeleisend of verwend. Maar zoals ik altijd zeg: "Je moet toch iets te wensen hebben": mooie oorbellen van Ti Sento, een mooie kleine flatscreen voor in de slaapkamer, mooie laarzen, een credit card om daarmee mijn favoriete kledingwinkel leeg te kopen. Genoeg te wensen dus.

Nou maar hopen dat Sinterklaas, danwel de kerstman, danwel manlief dit jaar aan mij denken…

Ti_sento_oorbellenFlatscreen Logoxels You_by_crocs

One comment

  1. babs · december 6, 2008

    kijk….daarm verdien ik mijn eigen centjes zodat ik gewoon mezelf al die dingen kado kan geven!!
    Het is heerlijk om het te krijgen dat zeker, maar het is nog lekkerderder om X-els leeg te kopen, op je nieuwe laarzen die net verderop ook gescoord hebt en vervolgens aan de overkant die prachtige oorbellen te kopen….en leeg creditkaart!!

Geef een reactie

