blogstilte

Het is stil geweest op deze Web-log, en dat heeft niets te maken met NaNoWriMo…ik ben erachter gekomen dat ik beter ben in korte stukjes dan in het schrijven van een roman. Ik had er ook werkelijk van te voren niets aan voorbereiding in gestopt en dat zal ook niet hebben meegewerkt.

Volgende jaar dus misschien 50.000 woorden in kleine web-log achtige stukjes. Of ik kan natuurlijk gewoon mijn web-log archief copie-pasten en dan ben ik er waarschijnlijk ook.

Het is dus stil geweest, maar de leuke maanden komen er weer aan, de Sint en Kerst en al die leuke familie samenkomsten beloven weer een hoop materiaal voor leuke, grappig, emotionele stukjes. Ik blijf schrijven en voorlopig gewoon hier, mijn oude, vertrouwde web-log.

Geef een reactie

