Herman en Carre

AHermanvanveenbioankomende vrijdag ga ik met mijn heel erg zwangere zus naar Herman van Veen in Carre. Hij is dan 40 jaar bezig in theaters rondom de wereld en viert dat in Carre.

Ik was er erg vroeg bij dus heb gewelidge kaarten, rij 4 geloof ik. Ik heb er vreselijk veel zin in.

Hoewel ik weet dat er ook mensen zijn die een hartgrondige hekel hebben aan hem, kan je, ook dan, niet anders dan toch respect hebben voor een man die in vele landen zo succesvol is en zich zo adequaat inzet voor kinderen rondom de wereld.

Hij zingt in het nederlands, duits, frans, zuid-amerikaans, engels, speelt in vele landen, heeft 150 cd’s uitgebracht en staat nu 27 avonden achter elkaar in Carre.

Ik neem mijn hoed diep voor hem af en ga vrijdag een geweldige avond hebben!!

Het doek gaat open

je loopt het toneel op

bang en blij genoeg

begin je weer te zingen.

Aan alles, aan alles,

komt een begin.

Geef een reactie

