Marco Borsato

Gisteren was mijn echtgenoot R naar het concert van Marco Borsato, ik heb vriendelijk bedankt voor de eer dus hij was met een goede vriend.

Ik heb echt niets tegen Marco, echt niet. Het is vast een hele aardige man, leuke vader, ideale schoonzoon enz. Maar ik krijg altijd een beetje acne op mijn voortanden van hem. Natuurlijk schreeuwde ik vroeger in de kroeg mee op nummers als: "Ik leef niet meer voor jou" en "Margherita", maar de afgelopen jaren hoeft het van mij niet zo. Zeker na nummers als "Wit licht" en "Afscheid nemen bestaat niet" ben ik afgehaakt.

R liet mij vanmorgen het volgends hem mooiste nummer op zijn nieuwe album horen: "Dochters" en weer vind ik het een zeikplaat met vals sentiment (SORRY). Voor diegene die hem nog niet hebben gehoord: Kijk eens op  http://www.youtube.com/watch?v=E5WB4qHvX0Y

Misschien ben ik gewoon een zeikerd of een oude geest ofzo maar dan vind ik deze in dezelfde lijn orgineler, oprechter en leuker:

2 comments

  1. Echtgenoot R · oktober 14, 2008

    Hij haalt het natuurlijk ook niet bij Daughters van John Mayer. Zo mooi. Deze parodie is natuurlijk nooit echter. Deze is wel veel leuker. Niemand laat zijn eigen kind alleen. Je bouwt het liefst een muurtje om haar heen. Een ander liedje. Annie kon er niet om lachen. Haha!

  2. Esther · oktober 15, 2008

    Haha! Ik was er ook maandag. Met dezelfde gezonde aversie als jij. Uptempo is het prima te doen, en zelfs stiekem best leuk, maar als Marco in de SkyRadio modus schiet, ben ik weg.

    Het was best leuk, daar niet van, maar dat lag meer aan mijn gezelschap (vriendinnetje) dan aan Marco!

Geef een reactie

