Creditcrisis

Ik heb er de ballen verstand van, elke ochtend ploft de krant op onze mat met nog meer vreselijke berichten over banken die falliet gaan en mondiale aanpak die geen zin blijkt te hebben en mensen die als dollen naar hun banken rennen om hun geld eraf te halen om vervolgends in een sok onder het hoofdkussen te stoppen.

En het wonderlijke is dat het me ook niet heel erg interesseerd, ik zou natuurlijk al die artikelen moeten lezen, of internet op zoek moeten gaan naar wat dit allemaal voor mij betekent, maar ik doe het niet. Ik doe mijn dagelijkse boodschappen, merk weinig in mijn portemonnee en ga door met leven. Ik weet in ieder geval dat ik te weinig spaargeld heb om in de gevare zone te komen, veel te weinig.

Maar toch raar:  lijkt er een crisis aan de gang en ik slaap er geen nacht minder om…

Geef een reactie

