De drie baritons

Gisterenavond zijn we naar De Drie Baritons geweest, een duidelijk 65+ feestje, we haalde de gemiddelde leeftijd behoorlijk naar beneden. Het was in ieder geval radio 5 publiek.
De drie mannen, Henk Poort, Marco Bakker en Ernst Daniel Smid zongen voor de pauze klassiek en na de pauze o.a. liedjes van de Rat Pack, Duitse slagers en Ierse liedjes, vooral die tweede helft vond ik heerlijk.

Wie kent de sketch van Brigitte Kaandorp over haar ideale man? Dat haar ideale man een soort Februari staker is? Ooit lang geleden zag ik deze sketch en hoorde haar MIJN ideale man omschreven, en gisteren zag ik hem op het toneel in de vorm van Ernst Daniel Smid, natuurlijk wel 20 jaar te oud, maar was ik 20 jaar ouder, of hij 20 jaar jonger geweest en ik vrijgezel was ik zeker als een puber bij de artiestenuitgang gaan wachten…

Ernst_4

3 comments

  1. de staker · september 23, 2008

    zeer geachte schrijfster
    de februaristaker is verguld met Uw commentaar en vindt het ook jammer dat 20 jaar helaas het verschil maken…maar wie weet in een volgend leven?
    Veel liefs
    De Staker( Ernst Daniel)

  2. Evelien · september 23, 2008

    Geachte Ernst ofwel Staker,
    Als u echt Ernst bent (wat ik natuurlijk niet betwijfel) maakt die twintig jaar opeens niets meer uit. Waar en wanneer spreken we af 😉
    Evelien

  3. babs · oktober 8, 2008

    wat een lekker ding he….je hebt he le maal gelijk…en dan di emooie zware stem…….wow!

Geef een reactie

