Marlies Dekkers

Ik Mdben van nature nogal fors geschapen, iets waar ik nooit problemen mee hebt gehad, sterker nog van al mijn rondingen vind ik mijn borsten het mooist. Maar ja, vind dat maar eens een BH die je niet metteen aan je oma doet denken of alleen maar verkrijgbaar is in wit en vleeskleur.

Nu heb ik de uitvinding gevonden en het komt in de vorm van Marlies Dekkers, zij heeft mooie, sexy, vrouwelijke BH´s die niet ophouden bij 75 C, maar vrolijk doorgaan tot 80 F en daar ben ik persoonlijk erg blij mee. Ik heb dus besloten dat ik mijn mooie BH´s alleen nog maar van het merk MD zullen zijn. Gelukkig is er ergens wel een outlet want anders kost deze nieuwe hobby metteen weer zoveel geld, je moet wel praktisch blijven natuurlijk.

5 comments

  1. esther · september 11, 2008

    Outlet? Waar??????

  2. Jacq. · september 11, 2008

    I know the feeling… Beperk het zelf tot 2 per jaar en een bikini.
    Maar een outlet biedt natuurlijk mogelijkheden, waar????

  3. Marloes · september 12, 2008

    Je hebt helemaal gelijk, er wordt weinig rekening gehouden met mensen die wat grotere maatjes nodig hebben. Of, laten we het zo zeggen, waarin je je ook nog een beetje vrouw voelt.
    Marlies Dekkers heeft inderdaad mooie lingerie, voor ieder wat wils 😀

  4. babs · september 19, 2008

    zooo jammer dat ze niet tot 95E gaat!! Komen die mooie borsten van mij ook nog mooier uit.

  5. Yvonne · oktober 28, 2008

    Bodytalk Lingerie is een webwinkel waar de collecties van Marlies Dekkers wordt aangeboden tegen sterk gereduceerde prijzen. Maten lopen van 70A t/m 80F!
    Je bent van harte welkom eens een kijkje te komen nemen bij http://www.bodytalklingerie.nl/

Geef een reactie

